Open/Close Menu На цьому сайті ми систематизуємо інформацію про збитки, завдані активами групи СКМ в ході конфлікту на Донбасі, а також про наших зусиллях з їх відновлення.
MOST
19.11.2015
Бізнес: Метінвест
Підприємство: ММК ім. Ілліча

Сьогодні відбулося офіційне введення в експлуатацію залізничного мосту через річку Кальчик між станціями Сартана й Маріуполь, який було підірвано в результаті теракту в грудні минулого року. Пасажирське й вантажне сполучення «Укрзалізниця» запустила на двох коліях. Нагадаємо, Група Метінвест завершила всі роботи з відновлення мосту 20 жовтня.

Відновлення головної залізничної артерії регіону забезпечить нормальну роботу маріупольських металургійних комбінатів, підвищить безпеку та комфорт пасажирських перевезень, а також дозволить відмовитися від використання одноколійного зношеного моста, що експлуатувався до цього часу.

Очікувалося, що проект обійдеться Метінвесту в 12 млн грн, проте остаточна сума інвестицій склала 16 млн грн. За рахунок коштів компанії демонтовано прогонові будови та пошкоджені конструкції, встановлено опори, змонтовано нові металеві частини мосту, залито фундамент і прольоти споруди. Ці роботи зайняли рівно три місяці. Укладання колій та електрифікацію виконала «Укрзалізниця».

20 жовтня було запущено рух на першій колії: відновленим мостом пройшов перший вантажний потяг з продукцією «Азовсталі» зі станції Сартана до Маріупольського торгівельного порту.

Генеральний директор Групи Метінвест Юрій Риженков:

— Крок за кроком ми відновлюємо зруйновану після обстрілів інфраструктуру Донбасу. Відбудовуємо будинки, ремонтуємо школи та лікарні. Металурги не можуть стояти осторонь того, що відбувається. Незважаючи на те, що зараз ми знаходимося у вкрай важкому фінансовому становищі, ми робимо все, що в наших силах, щоб місцеві жителі відчували нашу підтримку та вірили в краще майбутнє.

Нагадаємо, 23 грудня 2014 року в Маріуполі було підірвано залізничний міст, який з’єднував маріупольські металургійні комбінати з Маріупольським торгівельним портом.

Група Метінвест у липні 2015 року прийняла рішення про відновлення мосту спільно з «Укрзалізницею». Фінансування робіт Група взяла на себе.